IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Družba BKS-leasing, d. o. o., je na podlagi Zakona o potrošniških kreditih (Uradni list RS, št. 77/16) in Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015, ZIsRPS) sprejela Pravilnik o internem pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov, ki ureja interni pritožbeni postopek za urejanje morebitnih sporov, nesoglasij oziroma pritožb strank v zvezi z opravljeno storitvijo s področja potrošniškega kreditiranja, kot ga določa zakon, ki ureja potrošniško kreditiranje.

 

Če se stranka, ki je potrošnik, z odločitvijo družbe, izdano v internem pritožbenem postopku, ne strinja, lahko vloži pritožbo pri izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov, Združenju bank Slovenije − GIZ, Ljubljana (tel.: +386 1 24 29 700; izvajalec IRPS), ki ga družba  priznava kot pristojnega za reševanje sporov  v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). Potrošnik lahko vloži pobudo na spletni strani ZBS www.zbs-giz.si, po navadni pošti na naslov Združenje bank Slovenije – GIZ, Ljubljana, Šubičeva ulica 2, SI - 1000 Ljubljana, Slovenija, s pripisom: pobuda za IRPS, ali po elektronski pošti na naslov izvajalec.irps@zbs-giz.si.

  
Več informacij o izvajalcu IRPS, o vložitvi pobude ter o načinu in postopku IRPS pri ZBS je na voljo na spletni strani ZBS na naslovu: www.zbs-giz.si/zdruzenje bank.asp?StructureId=1283

 

 

  • Pravilnik o internem pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov

 

 

 

 

 

 




Pomoč strankam

080 80 48

Po dogovoru je svetovanje na voljo tudi zunaj poslovnega časa.

Pon. − pet.: 8.30 − 15. ure

Povratni klic

Z veseljem vam vrnemo klic, da osebno odgovorimo na vaša vprašanja.

Določite termin za povratni klic

Vaše mnenje šteje

Zadovoljstvo naših komitentov je naš cilj. Prosimo, sporočite nam svoje želje in predloge.

Pišite nam